Grafisk Facilitator Online

Bliv Grafisk Facilitator og styrk din kreativitet professionelt. Med 35 online videolektioner lærer du at tegne dig til bedre møder og smilende kollegaer.

Pris: DKK 1.195,-

Lær at tegne så alle forstår det

Med grafisk facilitering gør du det abstrakte konkret
Lær at bruge visuelle virkemidler i din facilitering og skab værdifulde møder, workshops og bedre samarbejde.

Få styr på de 7 grundelementer der gør, at du kan tegne hvad som helst, når som helst. Du vil blive overrasket over, hvor hurtigt du udvikler dine tegne-skills.

Kontakt os allerede nu på info@syndicateu.dk for at få flere oplysninger.

Camilla Linnemann

Camilla er en passioneret og erfaren facilitator. Hendes teoretiske afsæt som Certificeret Business Facilitator (IAF), krydrer hun med et særligt blik for at inddrage deltagere og medarbejdere i problemløsning gennem workshops og møder. Hun skaber bl.a. værdi gennem visuelle virkemidler og inspirerer altid med nye metoder og teknikker til at engagere og skabe motivation i organisationer.

Camilla har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering, og altid med fokus på at sætte deltagernes dagligdag i centrum og få tuschen i hånden fra start

Certificeringer: Certified Business Facilitator (IAF), Scrum Master (PSM) og Product Owner (PSPO), Cand.mag i Oplevelsesøkonomi