Grafisk Facilitator Online

Bliv Grafisk Facilitator og styrk din kreativitet professionelt. Med 35 online videolektioner lærer du at tegne dig til bedre møder og smilende kollegaer.

Pris: DKK 1.195,- Kursuslængde: 1 dag

Start dit kursus nu
Lær at tegne så alle forstår det

Med grafisk facilitering gør du det abstrakte konkret
Lær at bruge visuelle virkemidler i din facilitering og skab værdifulde møder, workshops og bedre samarbejde.

Få styr på de 7 grundelementer der gør, at du kan tegne hvad som helst, når som helst. Du vil blive overrasket over, hvor hurtigt du udvikler dine tegne-skills.

Camilla Linnemann

Camilla er en passioneret og erfaren facilitator. Hendes teoretiske afsæt som Certificeret Business Facilitator (IAF), krydrer hun med et særligt blik for at inddrage deltagere og medarbejdere i problemløsning gennem workshops og møder. Hun skaber bl.a. værdi gennem visuelle virkemidler og inspirerer altid med nye metoder og teknikker til at engagere og skabe motivation i organisationer.

Camilla har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering, og altid med fokus på at sætte deltagernes dagligdag i centrum og få tuschen i hånden fra start

Certificeringer: Certified Business Facilitator (IAF), Scrum Master (PSM) og Product Owner (PSPO), Cand.mag i Oplevelsesøkonomi

Start dit kursus nu

Vælg starttid og sted

Pris: DKK 1.195,-
Kursuslængde: 1 dag

Indtast dine oplysninger

Du mangler at udfylde:

Husk at vælge tidspunkt og by ovenover.