Om Syndicate U

Syndicate U hjælper virksomheder med at udvikle medarbejderkompetencer og fagligheder.

Vores vision

Vores vision er at udvikle morgendagens produktudviklere. Vi inspirerer og motiverer gennem praktiskorienteret læring således, at du kontinuerligt udvikler egne kompetencer til glæde for jeres kunder, din organisation og ikke mindst dig selv. Hos Syndicate U underviser en række yderst kompetente produktudviklere, der har stor teoretisk viden og praktisk erfaring indenfor deres felt.

Book et foredrag

Vi har mange forskellige typer af kurser for digitale produktudviklere og andre der vil udvikle deres kompetencer

Læringsprincipper

Det er alfa og omega for os, at du som kursusdeltager ikke blot forstår emnet, men at du faktisk også kan gå hjem og praktisere din nye viden. Derfor bruger vi alle tricks i bogen, når det kommer til læring. Alle vores kurser og uddannelser indeholder de samme grundprincipper. Principper som vi har fundet frem til gennem vores mange års erfaringer med, hvordan vi bedst muligt flytter mennesker, lærer dem noget nyt og leder til en transformation hos den enkelte.

Camilla Linnemann
Product Lead // Syndicate U