Scrum Master - er det noget for mig?

Webinar: Scrum Master - er det noget for mig?

Vil du gerne vide mere om agile og Scrum? Få et inspirerende indblik i hvad du kan bruge det til, og hvorfor du skal bruge tid på at lære mere om det agile mindset.

I dette webinar fortæller Claus og Thomas om deres personlige rejser ind i det agile univers; fra den traditionelle projektlederrolle til rollen som Scrum Master og Agil Coach.

Hvad var drivkræfterne bag deres skift, og hvilke udfordringer og sejre har der været undervejs? I løbet af webinaret fortæller Claus og Thomas blandt andet om hvorfor Scrum er nemt at lære, men vanskeligt at mestre. Samtidig løfter de sløret for deres vigtigste personlige erfaringer og deres kommende mål for deres videre arbejde som Scrum Masters.

Tilmeld dig nu og glæd dig til en time med to af landets mest passionerede og fortællelystne Scrum Masters!

Efter webinaret har du:

• Overblik over forskellen på traditionel projektledelse og Scrum

• En styrket forståelse af Scrum og en afklaring af, om Scrum Master-rollen er  noget for dig

• Hovedet fuld af tips, tricks og nyttige erfaringer til, hvordan du kommer godt i gang som Scrum Master

Tilmeld dig webinaret her

23. september 2020 kl. 13:00

Thomas Karner-Gotfredsen

Thomas er en erfaren produktudvikler med særligt fokus på at sikre de agile værdier og principper i sammenspillet mellem organisationen og ned i de enkelte teams.

Thomas´ erfaring dækker forandringsledelse, agile transformationsprojekter, scrum master, agil coach og team lead med de agile principper som grundfundament.

Thomas underviser i kompetencefeltet mellem de agile grundprincipper og den praktiske anvendelse.

Til daglig arbejder Thomas som coach i produktorganisationer hos Syndicates kunder

Certificeringer: Scrum Master (PSM), Professional Agile Coach, “Training from the back of the room” og Cand.IT- IT, Kommunikation og Organisation.

Claus Vagner Pedersen

Claus brænder for at udvikle mennesker. Med afsæt i det agile har Claus igennem de seneste 14 år arbejdet med teams, afdelinger og virksomheder for at skabe fokus på kunder og værdiskabelse.

Claus er og har været med til at drive flere store agile transformationer i Danmark. Han brænder for at skabe resultater, og for at skabe en bevægelse imod kontinuerlig forbedring, for sine kursister, igennem undervisning, coaching og mentoring.

Certificeringer: Agile Team Coach, Agile Team Facilitator, Agile Leadership, PSM I+II, Graphic Facilitator